عکس باران

عکس زیبا انسان طبیعت منظره شهر زمین آسمان غروب

عکس باران

عکس زیبا انسان طبیعت منظره شهر زمین آسمان غروب

مهر مادری حتی در پرندگان !

این تصویر خیره کننده پرنده ای را نشان می دهد که برای محافظت از لانه و جوجه هایش در مقابل آب شیروانی این ساختمان، بدن کوچکش را مانند یک سد در مقابل آب قرار داده تا لانه اش را خراب شدن توسط آب حفظ کند! او لانه اش را ناخواسته در مجرای یک ناودان بنا کرده و حالا که بارندگی آغاز شده چاره ای جز اینکه بدنش را مقابل جریان آب و تخریب احتمالی لانه اش قرار دهد نمی بیند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

همانگونه که در تصویر مشهود است پرنده نر مشغول غذا دادن به جوجه هاست اما پرنده ماده خود را در مجرای آب قرار داده است و ضمن اینکه کنار او هم آب زیادی جمع شده، پرهای خود را باز کرده و حجم بدنش به دو برابر حجم معمولی رسیده تا توان لازم برای جلوگیری از پیشرفت آب و محافظت از لانه اش را بدست آورد ...

تصاویری از پروژه ساخت پارک دنیای فراری در ابوظبی

هم اکنون کارهای زیر بنایی برای ساخت این مجتمع بزرگ تفریحی، تجاری در حال انجام است. مساحت این مجموعه حدود 200 هزار متر مربع می باشد و در سال میلادی جدید افتتاح خواهد شد. این پارک به سریعترین ترن هوایی (rollercoaster) جهان با سرعتی بالغ بر 200 کیلومتر در ساعت، مسیر مسابقه فرمول یک، هتل ها و جاذبه های دیگر مجهز خواهد شد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...

مناظر زمین از فضا

این روزها توریسم فضایی رونق یافته و میلیاردرهای جهان که در عین حال از جرات و جسارت برخوردار باشند برای سفربه فضا سر و دست شکسته و با گذراندن تمرین های دشوار و قرار گرفتن در لیست انتظار امید سفر به فضا را دارند. توریسم فضایی بین 20 تا 30 میلیون دلار برای فردی که مایل به سفر به فضا بوده و دوست دارد زمین را از فضا وازمدار آن تماشا کند ، هزینه در بردارد. پرداخت چنین مبلغ هنگفتی برای تماشای کره زمین از پنجره یک سفینه فضایی فقط برای افراد اندکی با ثروت های نجومی امکان پذیر است. سفری کوتاه و رایگان برای مشاهده مناظر زمین از فضا . 3 آذر 88 . منبع : ناسا. گزارش : بهرام افتخاری.

تصویر دریاچه نایواشا درکنیا در فاصله 90 کیلومتری شمال شرق نایروبی پایتخت این کشور که در پیرامون آن بزرگترین مراکز تولید گل جهان قرار دارد.

ادامه مطلب ...